سخنگوی وزارت خارجه ایران باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر غزه را، جنایت جنگی و ضد بشری خواند. او همچنان، ‌‌امریکا را متهم کرد که با حمایت از رژیم اسرائیل از گسترش دامنه جنگ در منطقه حمایت می‌کند. در نودوپنجمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار غزه را هدف قرار دادند. […]

سخنگوی وزارت خارجه ایران باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر غزه را، جنایت جنگی و ضد بشری خواند. او همچنان، ‌‌امریکا را متهم کرد که با حمایت از رژیم اسرائیل از گسترش دامنه جنگ در منطقه حمایت می‌کند.

در نودوپنجمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار غزه را هدف قرار دادند. درپی این حملات ۳ فلسطینی دیگر در کرانه باختری به شهادت ‌‌رسیده‌اند. بر اساس گزارش‌ها جنگنده‌های رژیم اسرائیل همچنان منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را به‌شدت گلوله‌باران کردند. این جنگنده مناطقی از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را نیز با توپخانه هدف قرار دادند. با این حال، گروه‌های مقاومت فلسطین به نبرد با ارتش این رژیم در محورهای مختلف ادامه داده و ضربات محکمی به آنان وارد کردند.

درهمین حال، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش درخصوص نقش ‌‌امریکا در جلوگیری از آتش‌بس در غزه با توجه به سفر اخیر وزیر خارجه این کشور به منطقه می‌گوید که این کشور اگر به‌دنبال حل مسأله فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در این منطقه است، در این زمینه گام‌های عملی بردارد.

آقای کنعانی درخصوص نشست رئیسان مجالس کشورهای اسلامی با موضوع برقراری صلح در غزه می‌گوید که این نشست، نشست حمایتی مهمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تشدید فشار بر رژیم اسرائیل و حامیان آن خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در بخشی از سخنانش می‌گوید که رژیم اسرائیل به رغم بیش از ۳ ماه تحمیل جنگ و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین به هیچ کدام از اهداف اعلامی خود نرسیده‌است.

وی همچنان می‌گوید که ‌ایران از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود در عالی ترین سطوح برای توقف فوری حملات ضد بشری رژیم اسرائیل علیه غزه استفاده کرده‌است و این تلاش‌ها ادامه دارد.

این در حالیست که وزارت صحت غزه اعلام کرده‌است که شمار شهدای حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتوبر تا اکنون به ۲۳ هزار و ۸۴ تن و شمار زخمی‌ها نیز به ۵۸ هزار و ۹۲۶ تن ‌‌رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv