گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین نسبت به فقدان مسوولیت پذیری حقوق بشری در فلسطین ابراز نگرانی کرده و گفته است که رژیم اسراییل به دنبال اشغال اراضی بیشتری است. به گزارش خبرگزاری آناتولی، اظهارات مایکل لینک، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین که مقام های رژیم اسراییل به او اجازه ورود نداده […]

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین نسبت به فقدان مسوولیت پذیری حقوق بشری در فلسطین ابراز نگرانی کرده و گفته است که رژیم اسراییل به دنبال اشغال اراضی بیشتری است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اظهارات مایکل لینک، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین که مقام های رژیم اسراییل به او اجازه ورود نداده بودند، پس از سفر به اردن و برگزاری نشست با سازمان های حقوق بشری فلسطینی و اسراییلی مطرح شده است. او با تاکید بر این که اقدام رژیم اسراییل خلاف وظایف آن به عنوان یک عضو سازمان ملل است، گفته است که سازمان ملل بارها تاکید کرده است که شهرکسازی اسراییل غیر قانونی است، اشغال شرق قدس غیر مشروع است و نقض های حقوق بشری فلسطینیان نقض میثاق ها و پیمان های بین المللی است. این مقام ارشد سازمان ملل همچنان تاکید کرده است که اکنون زمان آن است که جامعه بین الملل، رژیم اسراییل را بابت اقداماتش کاملا مسوول بداند.