دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی گفت که ماه رمضان فرارسید، اما خون‌ریزی در غزه ادامه دارد. وی از رژیم اسرائیل خواست که با خاموش کردن سلاح در غزه، روح ماه رمضان را گرامی بدارد. در ادامه واکنش‌ها به تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، انتونیو گوترش، […]

دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی گفت که ماه رمضان فرارسید، اما خون‌ریزی در غزه ادامه دارد. وی از رژیم اسرائیل خواست که با خاموش کردن سلاح در غزه، روح ماه رمضان را گرامی بدارد.

در ادامه واکنش‌ها به تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، انتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار توقف جنگ در غزه شد. دبیر کل سازمان ملل محتد از اسرائیل خواست که با خاموش کردن سلاح در غزه، ماه مبارک را گرامی بدارند. به گفته او، ماه رمضان فرارسید، اما خون‌ریزی در غزه ادامه دارد: «درخواست من این است که با خاموش کردن سلاح‌ و رفع همه موانع بر سر راه ارسال کمک‌های نجات، روح ماه مبارک را گرامی بداریم. باشد که این ماه مبارک صلح را به ارمغان آورد و ما را به سوی دنیای عادلانه‌تر و مهربان‌تر هدایت کند».

در همین حال، حسین الحاج حسن عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان می‌گوید که مقاومت اسلامی در این کشور تا زمانی که تهاجم علیه غزه متوقف نشود، مذاکره‌ای با رژیم صهیونیستی درباره جبهه جنوب لبنان نخواهد داشت: «ما به دشمن صهیونیستی می‌گوییم کاملا می‌دانی که از حال و روز خودت و شرایط خودت خبر داری و عملیات ما برای تو دردناک بوده‌است تا جایی که صدای فریاد تو، مقام‌ها، سیاستمداران، فرماندهان امنیتی و شهرک‌نشینان تو بلند شده‌است».

از سوی هم، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد ارتش یمن عملیات نظامی را در ماه رمضان، در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داد: «در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوز امریکایی- انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خدای متعال، عملیات هدف قرار دادن کشتی «پینوکیو» امریکا را در دریای سرخ با چند موشک دریایی مناسب اجرا کرد و به لطف خدا با موفقیت به هدف اصابت کرد».

این در حالی‌است که ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در پیامی به‌مناسبت آغاز ماه رمضان از جامعه جهانی خواست تا به مسؤلیت‌های خود برای متوقف کردن جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه اقدام کند. به گفته او، باید گذرگاه‌های انسانی و کمک‌رسانی برای مردم غزه ایجاد شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv