در یک‌ماهه‌گی حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه، نیروهای این رژیم بخش‌هایی از غزه را بمباران کردند. رسانه‌های فلسطین گزارش داده‌اند که در این حملات که بر اردوگاه مهاجران مغازی در غزه انجام شده، پنجاه‌و‌یک‌تن به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند. در سی‌امین روز عملیات “طوفان‌الاقصی” رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف غزه […]

در یک‌ماهه‌گی حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه، نیروهای این رژیم بخش‌هایی از غزه را بمباران کردند. رسانه‌های فلسطین گزارش داده‌اند که در این حملات که بر اردوگاه مهاجران مغازی در غزه انجام شده، پنجاه‌و‌یک‌تن به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در سی‌امین روز عملیات “طوفان‌الاقصی” رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف غزه حملات هوایی انجام داد. خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که در بمباران ارتش رژیم اسرائیل بر اردوگاه مهاجران مغازی در غزه پنجاه‌ویک‌تن شهید شدند و تعدادی دیگر زخمی شدند. این خبرگزاری نوشته که بیشتر کشته‌شدگان این بمباران زنان و کودکان هستند. اشرف‌القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین هم گفته که در بمباران رژیم اسرائیل بر این اردوگاه، شماری کشته و زخمی شده‌اند. مغازی یک اردوگاه مهاجران در مرکز غزه است.

درهمین حال، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ایران در مراسمی، حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت علیه بشریت خواند و از ایستادگی مقاومتگران فلسطین علیه نیروهای رژیم اسرائیل ستایش کرد. وی تاکید کرد که نیروهای رژیم اسرائیل با کودک‌کشی، نشان می‌دهند که این رژیم در آستانۀ سقوط است.

وی همچنان تاکید کرد که ادامۀ حملات هوایی رژیم اسرائیل منطقه را در خطر جنگ قرار داده و پیامدهای خطرناکی به این رژیم خواهد داشت.

از سوی هم، شماری از راهپیمایان در راهپیمایی “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نسبت به جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌گناه فلسطین راهپیمایی کردند.

آنان همچنان می‌گویند که امریکا با حمایت از نیروهای رژیم اسرائیل در کودک‌کشی این رژیم در غزه دست دارد.

این در حالیست که سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهور ایران در تماس تلفنی با یوناس گاهر اشتوره نخست‌وزیر ناوری، ضمن استقبال از موضع این کشور در توقف هرچه ‌سریع‌‌تر جنگ و کشتار غیرنظامیان در غزه، بر ضرورت تلاش‌‌های بین‌‌المللی برای رفع محاصره و امدادرسانی فوری به این منطقه تأکید کرد. نخست‌‌وزیر ناروی نیز در این تماس تلفنی خواستار توقف فوری خشونت و درگیری‌ها در غزه شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv