وزیر دفاع آلمان با ادعای این‌که طی سال‌های آینده سطح تنش بین برلین و مسکو افزایش خواهد یافت تأکید کرد که این کشور باید خود را برای رویارویی نظامی با روسیه آماده کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» گفت که برلین باید خطر […]

وزیر دفاع آلمان با ادعای این‌که طی سال‌های آینده سطح تنش بین برلین و مسکو افزایش خواهد یافت تأکید کرد که این کشور باید خود را برای رویارویی نظامی با روسیه آماده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» گفت که برلین باید خطر درگیری نظامی با روسیه را تشخیص دهد، بنابراین نیاز است که آلمان خود را مسلح کند.

پیستوریوس افزود که برای این منظور باید یک تیپ نیروی نظامی آلمانی در منطقه بالتیک حضور داشته باشد که به گفته وی تا سال ۲۰۲۷ کاملاً آماده رزم خواهد بود.

وی همچنین گفت: «کارشناسان نظامی روی یک دوره چند ساله حساب می‌کنند که روسیه بتواند این کار را انجام دهد. این‌ها تخمین و برآورد هستند. هیچ کس با اطمینان نمی‌داند. و این زمان یک دوره ۳ تا ۵ سال آینده است. ما باید فعالانه از آن برای مسلح کردن خود استفاده کنیم».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv