ارتش پولند آماده جلوگیری از ورود پناهجویان در آینده می‌شود. این در حالیست که پلیس این کشور چند هزار پناهجو را بازداشت کرده است. ارتش پولند یک رشته تمرین های نظامی را آغاز کرد که هدف از آن، آمادگی برای حفاظت از مرزهای جنوبی این کشور در برابر موج مهاجرت در آینده است. دولت مجارستان […]

ارتش پولند آماده جلوگیری از ورود پناهجویان در آینده می‌شود. این در حالیست که پلیس این کشور چند هزار پناهجو را بازداشت کرده است. ارتش پولند یک رشته تمرین های نظامی را آغاز کرد که هدف از آن، آمادگی برای حفاظت از مرزهای جنوبی این کشور در برابر موج مهاجرت در آینده است.

دولت مجارستان همچنین اعلام کرده است که چند واحد نظامی را به منظور کمک به ماموران پلیس در جلوگیری از هجوم پناهجویان از مرز صربستان، به مناطق مرزی جنوبی این کشور، اعزام می‌کند.

این درحالیست که ماموران سازمان های دولتی و خیریه اتریشی با حضور در محل تجمع این پناهجویان، غذا و پناهگاه در اختیار آنان قرار داده‌اند. این افراد در انتظار بس ها هستند تا برای رسیدگی به وضعیتشان به وین و سایر نقاط منتقل شوند. تااکنون برخی کشورهای اروپایی آمادگی خود را برای قبول تعدادی از پناهجویان اعلام کرده‌اند، اما گفته می شود که با توجه به ابعاد این بحران، ارقام اعلام شده جوابگوی شمار متقاضیان پناهندگی نیست.