ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در جریان مصاحبه با «دیمیتری کیسلف» مدیر شبکه‌های روسی روسیا۱ و نووستی دباره مسائل مختلف داخلی و بین‌المللی اظهارنظر کرد. رئیس‌جمهور روسیه گفت، روسیه هم از نظر نظامی و هم از نظر فناوری برای یک درگیری هسته‌ای احتمالی آماده است، اگرچه بعید است اوضاع به این نتیجه برسد. رئیس‌جمهور روسیه افزود […]

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در جریان مصاحبه با «دیمیتری کیسلف» مدیر شبکه‌های روسی روسیا۱ و نووستی دباره مسائل مختلف داخلی و بین‌المللی اظهارنظر کرد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت، روسیه هم از نظر نظامی و هم از نظر فناوری برای یک درگیری هسته‌ای احتمالی آماده است، اگرچه بعید است اوضاع به این نتیجه برسد.

رئیس‌جمهور روسیه افزود که همتای امریکایی او، جو بایدن، بخشی از یک مکتب سنتی سیاسی است و همچنین امریکا متخصصان بسیاری در رابطه روسیه و امریکا و بازدارندگی استراتژیک دارد.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت، هنوز هیچ نیازی به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی به‌عنوان بخشی از «عملیات نظامی ویژه» روسیه در اوکراین وجود نداشته‌است.

پوتین اضافه کرد روسیه آماده استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، در صورت تهدید موجودیت این کشور است. پوتین همچنین گفت سه‌گانه هسته‌ای روسیه از هر کشور دیگری پیشرفته‌تر است.

ولادیمیر پوتین همچنین تأکید کرد که روسیه آماده مذاکره در مورد اوکراین است، اما این مذاکرات باید براساس مقدمات واقع‌بینانه باشد و نه براساس آرزوها.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv