اتحادیه اروپا قرار است تضمین‌های امنیتی را تا پایان نوامبر به کی‌یف ارائه دهد. جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد تضمین‌های امنیتی تا پایان نوامبر به کی‌یف ارائه می‌شود. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تیم خود را در پایان نوامبر به کی‌یف می‌فرستد تا […]

اتحادیه اروپا قرار است تضمین‌های امنیتی را تا پایان نوامبر به کی‌یف ارائه دهد. جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد تضمین‌های امنیتی تا پایان نوامبر به کی‌یف ارائه می‌شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تیم خود را در پایان نوامبر به کی‌یف می‌فرستد تا پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد تضمین‌های امنیتی اوکراین را به مقام‌های اوکراین ارائه کند، سپس این پیشنهاد باید در نشست سران اتحادیه اروپا در دسامبر سال جاری تصویب شود. از سوی دیگر، یک کمیسر اروپایی گفته است که اتحادیه اروپا مهمات کافی برای اوکراین تولید می‌کند. «تیری برتون»، کمیسر بازار داخلی اروپا گفت، شرکت‌های دفاعی کشورهای اتحادیه اروپا ظرفیت تولید مهمات خود را افزایش داده‌اند، بنابراین اتحادیه اروپا از نظر فنی می‌تواند به وعده خود مبنی بر ارسال یک میلیون گلوله به اوکراین عمل کند.

این در حالیست که ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو نیز بر افزایش کمک‌های این سازمان به اوکراین تأکید نموده و افزوده‌است که روسیه نباید در این جنگ پیروز شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv