سفیر روسیه در کوریای شمالی از احتمال یک آزمایش هسته‌ای توسط کوریای شمالی خبرداد. الکساندر ماتسه‌گورا سفیر روسیه در کوریای شمالی در مصاحبه‌ای گفت اگر امریکا و متحدانش به تحریک پیونگ‌ یانگ ادامه دهند، کوریای شمالی ممکن است برای برای تقویت توان دفاعی کشورش آزمایش هسته‌ای انجام دهد و مقصر چنین اتفاقی واشنگتن خواهد بود. […]

سفیر روسیه در کوریای شمالی از احتمال یک آزمایش هسته‌ای توسط کوریای شمالی خبرداد. الکساندر ماتسه‌گورا سفیر روسیه در کوریای شمالی در مصاحبه‌ای گفت اگر امریکا و متحدانش به تحریک پیونگ‌ یانگ ادامه دهند، کوریای شمالی ممکن است برای برای تقویت توان دفاعی کشورش آزمایش هسته‌ای انجام دهد و مقصر چنین اتفاقی واشنگتن خواهد بود.

این دیپلمات روس همچنین گفت امریکا کوریای شمالی را به فروش سلاح به روسیه متهم می‌کند تا کوریای جنوبی را وادار به کمک تسلیحاتی به اوکراین کند، اما این اشتباهی بزرگ از سوی سئول خواهد بود.

سفیر روسیه در کوریای شمالی همچنین گفت روسیه برخی از اسناد موردنیاز برای آغاز اکتشاف مشترک میادین نفت و گاز را از کوریای شمالی دریافت کرده‌است.

روسیه و کوریای شمالی در اواخر سال میلادی جاری بر سر اکتشاف مشترک هیدروکربن‌ها در دریا به توافق رسیدند. روسیه اعلام که به محض دریافت نقشه‌های مورد نیاز، طرح اکتشاف زمین‌شناسی را توسعه خواهد داد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv