خوان اورلاندو ارناندس رئیس‌جمهور سابق هندوراس (۲۰۱۴- ۲۰۲۲) به اتهام قاچاق مواد مخدر و سلاح به امریکا مجرم شناخته شد و ممکن است به حبس ابد محکوم شود. خوان اورلاندو ارناندس  رئیس‌جمهور سابق هندوراس پس از محاکمه‌ای که بیش از دو هفته طول کشید، از سوی هیات منصفه دادگاه نیویورک به دلیل همکاری با قاچاقچیان […]

خوان اورلاندو ارناندس رئیس‌جمهور سابق هندوراس (۲۰۱۴- ۲۰۲۲) به اتهام قاچاق مواد مخدر و سلاح به امریکا مجرم شناخته شد و ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

خوان اورلاندو ارناندس  رئیس‌جمهور سابق هندوراس پس از محاکمه‌ای که بیش از دو هفته طول کشید، از سوی هیات منصفه دادگاه نیویورک به دلیل همکاری با قاچاقچیان مواد مخدر و استفاده از ساختار دولتی برای اجازه ورود چندین تن کوکائین به امریکا مجرم شناخته شد.

ارناندس که اکنون منتظر است تا قاضی کوین کاستل حکم خود را صادر کند، ممکن است به حبس ابد محکوم شود. به این ترتیب، ارناندس پس از پرونده مانوئل آنتونیو نوریِگا دیکتاتور نظامی پانامایی که در سال ۱۹۹۲ به ۴۰ سال حبس از سوی دادگاه فلوریدا به دلیل ارتباط با کارتل کلمبیایی مِدییین محکوم شد، به دومین رهبر عالی آمریکای لاتین، محکوم به قاچاق مواد مخدر تبدیل خواهد شد.

خوان اورلاندو ارناندس سه ماه پس از ترک سمت در سال ۲۰۲۲ در محل سکونت خود در تگوسیگالپا پایتخت هندوراس دستگیر شد و در آپریل همان سال به امریکا مسترد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv