رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند. در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت کروکاس در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده […]

رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت کروکاس در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده است، ماکرون تأکید کرد که فرانسه به نهادهای امنیتی روسیه و همچنین شرکای خود در منطقه برای افزایش همکاری در جنگ علیه تروریسم پیشنهاد همکاری داده است.

ماکرون در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مستقیماً با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در مورد این موضوع صحبت کند، گفت: «تماس‌ها در ابتدا در سطح فنی و وزارتی انجام خواهد شد و تحولات روزها و هفته‌های آینده مشخص می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد».

نخست وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون» اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار امنیتی را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv