سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد که پاریس محموله‌ای شامل موشک‌های ضدهوایی آستر ۳۰ و صدها موتر زرهی را به عنوان بخشی از بسته کمک دفاعی جدید خود به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع فرانسه درخصوص این بسته کمکی گفت که این بسته دفاعی همچنین شامل ۷۸ هویتزر سزار و گلوله‌های توپخانه است. […]

سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد که پاریس محموله‌ای شامل موشک‌های ضدهوایی آستر ۳۰ و صدها موتر زرهی را به عنوان بخشی از بسته کمک دفاعی جدید خود به اوکراین ارسال خواهد کرد.

وزیر دفاع فرانسه درخصوص این بسته کمکی گفت که این بسته دفاعی همچنین شامل ۷۸ هویتزر سزار و گلوله‌های توپخانه است.

وزیر دفاع فرانسه با اشاره به نقش مهم مهمات توپخانه در جنگ میان کی‌یف و مسکو، یادآور شد که پاریس همچنین در حال تولید شبانه‌روزی گلوله‌های توپخانه است تا آن‌ها را در تابستان امسال در اختیار اوکراین قرار بدهد.

لکورنو در ادامه با اشاره به اینکه موترهای زرهی که در این بسته نظامی به اوکراین ارسال خواهد شد، قدیمی هستند، تاکید کرد: «البته این موترها هنوز عملیاتی هستند و نقش مهمی در تحرک و جابه‌جایی نیروهای اوکراینی در خط مقدم جنگ به عهده خواهند داشت».

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ۱۶ فبروری اعلام کرده بودند که فرانسه بسته دفاعی جدیدی را که شامل سامانه‌های دفاع هوایی اضافی است به اوکراین ارائه خواهد کرد اما در آن زمان جزئیات این بسته را فاش نکرده بودند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv