«گابریل آتال»، نخست‌وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار تروریسم خود را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد. اتال افزود که این تصمیم ماه‌ها قبل از میزبانی بازی‌های المپیک در پاریس گرفته شده بود و […]

«گابریل آتال»، نخست‌وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار تروریسم خود را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد.

اتال افزود که این تصمیم ماه‌ها قبل از میزبانی بازی‌های المپیک در پاریس گرفته شده بود و اکنون با توجه به برعهده گرفتن مسئولیت حمله (مسکو) توسط داعش و تهدیدهایی که بر فرانسه تحمیل می‌شود، چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

سیستم هشدار ترور فرانسه دارای سه سطح است و بالاترین سطح در پی حمله در فرانسه یا خارج از کشور یا زمانی که یک تهدید قریب الوقوع در نظر گرفته شود، فعال می‌شود.

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه این اجازه را به دولت و مقامات امنیتی این کشور می‌دهد تا اقدامات استثنایی مانند گشت زنی‌های شدید توسط نیروهای مسلح در مکان‌های عمومی از جمله ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها و اماکن مذهبی انجام دهند و در موارد مشکوک اقدام به بازداشت افراد مشکوک کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv