با داغ شدن رقابت های سیاسی در آستانه انتخابات سراسری پیش از موعد در بریتانیا، نتایج تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت از حزب اصلی مخالف دولت، حزب کارگر افزایش یافته است، اما حزب محافظه کار حاکم همچنان پیشتاز است. بر اساس این نظرسنجی، ترزا می، نخست وزیر بریتانیا در انتخابات پارلمانی […]

با داغ شدن رقابت های سیاسی در آستانه انتخابات سراسری پیش از موعد در بریتانیا، نتایج تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت از حزب اصلی مخالف دولت، حزب کارگر افزایش یافته است، اما حزب محافظه کار حاکم همچنان پیشتاز است.

بر اساس این نظرسنجی، ترزا می، نخست وزیر بریتانیا در انتخابات پارلمانی هشتم جون، هشت درصد از رقیب خود، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر جلو تر است. خانم می کارزار انتخاباتی خود در اسکاتلند را از شهر ابردین آغاز کرد. او از مردم این شهر خواست به تقویت بریتانیای متحد رای بدهند. با این حال، موقعیت حزب کارگر در این انتخابات ضعیف است. نتایج یک نظرخواهی دیگر نشان می دهد که حدود نیمی از کسانی که در انتخابات دو سال پیش به حزب کارگر رای دادند ممکن است در انتخابات پارلمانی پیشرو، رای خود را به نفع یک حزب دیگر به صندوق بریزند.