همزمان با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در چین، دولت امارات متحد عربی از مشاهده نخستین مورد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داده است. دولت چین روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند به یکصدو […]

همزمان با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در چین، دولت امارات متحد عربی از مشاهده نخستین مورد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داده است.

دولت چین روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند به یکصدو سی و دو تن رسیده است. کمیسیون ملی صحت چین با اعلام این خبر همچنین گفته است که نزدیک به یکهزار و پنجصد تن دیگر نیز به شمار مبتلایان به این بیماری مرگبار اضافه شده است. به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری به پنج هزار و نه صدو هفتاد و چهار تن رسیده است. بااین حال، دولت امارات گفته است که فرد مبتلا در این کشور به تازگی به ووهان، شهر اصلی شیوع این بیماری در چین سفر کرده اما جزییات بیشتر از جمله نام شفاخانه ای را که فرد مبتلا در آن بستری است، اعلام نکرده است.