قرار است امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه فردا با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود دیدار کند. آقای مکرون گفته است که گفتگویی سخت، پرتوقع و بدون امتیازدهی با روسیه در مورد اوکراین خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این دیدار در حالی در کاخ ورسای بین دو رییس جمهور برگزار می شود که در نشست […]

قرار است امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه فردا با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود دیدار کند. آقای مکرون گفته است که گفتگویی سخت، پرتوقع و بدون امتیازدهی با روسیه در مورد اوکراین خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این دیدار در حالی در کاخ ورسای بین دو رییس جمهور برگزار می شود که در نشست سران جی هفت، موضوع تحریم های جدید علیه مسکو مطرح شده است. آقای مکرون هم چنان اظهار داشته است که رایزنی با روسیه به منظور تغییر چارچوب خروج از بحران نظامی و دستیابی به رویکرد فراگیر و راه حل سیاسی جمعی در مساله سوریه، ضروری است. پس از انتخاب آقای مکرون به عنوان رییس جمهور جدید فرانسه، ولادیمیر پوتین به سرعت به وی تبریک گفت و از او خواست تا بر بی اعتمادی دوجانبه غلبه کرده و به قوایی که ثبات و امنیت بین المللی را تضمین می کنند، بپیوندد.