جو بایدن و برنی سندرز، دو داوطلب پیشتاز کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نحوه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا به وسیله دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرده اند. آنان در نخستین مناظره تلویزیونی خود از آقای ترامپ به عنوان عامل گسترش نگرانی مردم در آمریکا انتقاد کرده و شیوه مدیریت […]

جو بایدن و برنی سندرز، دو داوطلب پیشتاز کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نحوه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا به وسیله دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرده اند.
آنان در نخستین مناظره تلویزیونی خود از آقای ترامپ به عنوان عامل گسترش نگرانی مردم در آمریکا انتقاد کرده و شیوه مدیریت او در بی اهمیت جلوه دادن خطر گسترش ویروس کرونا و سپس اعلام وضعیت اضطراری در جمعه گذشته را زیر سوال برده اند. این مناظره تلویزیونی، در ادامه رقابت های درون حزبی در آمریکا برگزار می شود که سرانجام یکی از این دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با دونالد ترامپ رقابت خواهد کرد. این مناظره بدون حضور تماشاگران در حالی برگزار شده است که تعداد بیماران شناسایی شده در سطح آمریکا به سه هزار و شش صدو شصت و هشت تن افزایش یافته و تعداد قربانیان این ویروس به شصت و هشت تن در این کشور رسیده است.