وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد، حمایت‌های امریکا و متحدانش از اوکراین متزلزل نخواهد شد و روسیه نباید منتظر قطع این کمک‌ها با گذشت زمان باشد. دیوید کامرون گفت که جنگ علیه غزه مطمئناً توجه بین‌المللی را از اوکراین دور کرده و او این اتفاق را تأسف‌برانگیز می‌داند. کامرون ادامه داد: ″وظیفه قدرت‌مندترین حامیان اوکراین […]

وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد، حمایت‌های امریکا و متحدانش از اوکراین متزلزل نخواهد شد و روسیه نباید منتظر قطع این کمک‌ها با گذشت زمان باشد.

دیوید کامرون گفت که جنگ علیه غزه مطمئناً توجه بین‌المللی را از اوکراین دور کرده و او این اتفاق را تأسف‌برانگیز می‌داند.

کامرون ادامه داد: وظیفه قدرت‌مندترین حامیان اوکراین که بریتانیا به‌درستی یکی از آن‌هاست این‌است که اوکراین را تا هر میزان ممکن در اولویت دستور کار خود حفظ کنند و شراکت و ائتلاف کشورهای حامی اوکراین را در قدرت‌مندترین، متحدترین و هدفمندترین حالت ممکن نگه دارند.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین گفت، در بریتانیا برخلاف امریکا و چند کشور دیگر مسأله حمایت از اوکراین باعث اختلاف در عرصه سیاست نشده‌است.

دیوید کامرون همچنین اظهار داشت که کشورش به پشتیبانی از اوکراین با وجود کند شدن روند کمک‌های واشنگتن و چند متحد غربی دیگر  ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه انگلیس گفت، اطمینان دارد که کنگره امریکا نهایتاً بسته جدید به بن‌بست خورده کمک به اوکراین را تصویب خواهد کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv