وزیر امور خارجه جدید بریتانیا امروز (پنجشنبه، ۲۵ عقرب) در اولین سفر خارجی خود به کی‌یف سفر کرده و با رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد. دیوید کامرون نخست‌وزیر سابق بریتانیا که روز (دوشنبه، ۲۲ عقرب) به‌عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی شد، در این سفر حمایت کشورش را از اوکراین اعلام نمود. وی گفت که […]

وزیر امور خارجه جدید بریتانیا امروز (پنجشنبه، ۲۵ عقرب) در اولین سفر خارجی خود به کی‌یف سفر کرده و با رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد. دیوید کامرون نخست‌وزیر سابق بریتانیا که روز (دوشنبه، ۲۲ عقرب) به‌عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی شد، در این سفر حمایت کشورش را از اوکراین اعلام نمود.

وی گفت که بریتانیا تا هر زمان که جنگ طول بکشد، به حمایت روحی، دیپلماتیک و اما مهمتر از همه حمایت نظامی از اوکراین ادامه خواهد داد. وی افزود که بریتانیا با متحدان خود برای اطمینان از این‌که توجهات به اوکراین معطوف باشد همکاری خواهد کرد.

در این حال، ولادیمیرزلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین از سفر دیوید کامرون که در بحبوحه درگیری در خاورمیانه انجام می‌شود، سپاس‌گزاری کرد و خواهان توجه جهانی به جنگ اوکراین با روسیه که اکنون در بیست‌و‌یکمین ماه خود قراردارد شد. وی گفت که جهان چندان بر وضعیت جنگ اوکراین متمرکز نیست و این تقسیم توجهات در واقع به ضرر اوکراین است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv