شهباز شریف، نخست‌وزیر پیشین پاکستان در دادگاه این کشور از اتهام اختلاس مالی در پرونده طرح مسکن، تبرئه شد. به گزارش خبرگزاری نیشن پاکستان، دادگاه پاسخ‌گویی به اتهامات شهباز شریف، نخست‌وزیر پیشین و چند تن از مقامات پاکستان، روز (شنبه، ۲۷ عقرب) در لاهور برگزار شد و متهمان را از اختلاس در طرح مسکن پاکستان موسوم […]

شهباز شریف، نخست‌وزیر پیشین پاکستان در دادگاه این کشور از اتهام اختلاس مالی در پرونده طرح مسکن، تبرئه شد. به گزارش خبرگزاری نیشن پاکستان، دادگاه پاسخ‌گویی به اتهامات شهباز شریف، نخست‌وزیر پیشین و چند تن از مقامات پاکستان، روز (شنبه، ۲۷ عقرب) در لاهور برگزار شد و متهمان را از اختلاس در طرح مسکن پاکستان موسوم به آشیانه اقبال تبرئه کرد.

فهرست افراد تبرئه‌شده شامل فواد حسن فواد، وزیر مؤقت خصوصی‌سازی، احد چیما، دستیار ویژه‌ی نخستوزیر مؤقت، شهید شفیق، بلال قدوایی، امتیاز حیدر، اسرار سعید و عارف بات است. دادگاه پاسخ‌گویی پیش از این کامران کیانی و ندیم ضیا را در ۱۱ اکتبر  با استناد به فقدان شواهد کافی تبرئه کرده بود.

دادگاه حساب‌رسی در سال ۲۰۱۸ با ادعای این‌که شهباز شریف و سایر متهمان با اعطای قرارداد طرح مسکن به یک شرکت، بدون فرآیند مناقصه رقابتی، خسارت مالی قابل توجه‌ای به خزانه ملی پاکستان وارد کرده بودند، این افراد را متهم کرده بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv