مسکو و کی‌یف اعلام کردند یکی دیگر از بزرگ‌ترین تبادل اسرا میان آن‌ها انجام شده‌است. وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای عنوان کرد که در نتیجه مذاکرات، در کل ۱۹۵ نظامی روس از سرزمین‌های تحت کنترل اوکراین به خانه خود در روسیه بازگشتند و ۱۹۵ نظامی اوکراینی نیز به کی‌یف تحویل داده شدند. راشا تودی […]

مسکو و کی‌یف اعلام کردند یکی دیگر از بزرگ‌ترین تبادل اسرا میان آن‌ها انجام شده‌است.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای عنوان کرد که در نتیجه مذاکرات، در کل ۱۹۵ نظامی روس از سرزمین‌های تحت کنترل اوکراین به خانه خود در روسیه بازگشتند و ۱۹۵ نظامی اوکراینی نیز به کی‌یف تحویل داده شدند.

راشا تودی به نقل از وزارت خارجه روسیه گزارش کرد: «سربازان آزادشده روس که در دوران اسارت در معرض خطری مرگ‌بار قرار داشتند، برای درمان و توان‌بخشی به مسکو منتقل خواهند شد. آن‌ها در حال حاضر کمک‌های پزشکی دریافت می‌کنند».

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین نیز این مبادله را تأیید؛ اما رقم متفاوتی را در رابطه با اسرای آزادشده اوکراینی ارائه کرده‌است. او گفته است که ۲۰۷ سرباز اوکراینی به خانه بازگشته‌اند.

زلنسکی که چنین مطلبی را در پیام‌رسان تلگرام خود منتشر کرده، توضیح نداده است که این ۱۲ نفر اضافی از کجا آمده و چه کسانی هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv