آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در سخنانی اعلام کرد که امریکا، بسته جدیدی از کمک‌های امنیتی به اوکراین را اختصاص می‌دهد که حدود ٢۵٠ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. وی این بسته را «آخرین بسته» در سال ۲۰۲۴ نامید. کاخ سفید پیشتر هشدار داده بود که با این ترتیب وجوهی که برای حمایت از متحد اروپای […]

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در سخنانی اعلام کرد که امریکا، بسته جدیدی از کمک‌های امنیتی به اوکراین را اختصاص می‌دهد که حدود ٢۵٠ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. وی این بسته را «آخرین بسته» در سال ۲۰۲۴ نامید.

کاخ سفید پیشتر هشدار داده بود که با این ترتیب وجوهی که برای حمایت از متحد اروپای شرقی در اختیار دارد، تمام خواهد شد و تا زمانی که کنگره بودجه اضافی را تأیید نکند، هیچ منبع جدیدی از سلاح و مهمات وجود نخواهد داشت.

بلینکن گفت که این کمک‌ها شامل مهمات برای سامانه‌های پدافند هوایی، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه هیمارس، گلوله‌های توپ‌خانه ۱۵۵ و ۱۰۵ میلی متری، سلاح‌های ضد تانک و بیش از ۱۵ میلیون گلوله مهمات سلاح‌های کوچک است.

دولت و ارتش اوکراین از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ از کشورهای غربی به رهبری امریکا و سایر کشورهای اروپایی کمک‌های مالی و نظامی زیادی دریافت کرده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv