جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا می ‌گوید که کوریای شمالی هیچ تصمیمی برای کنار گذاشتن برنامه سلاح‌ های اتمی خود ندارد. آقای بولتون که اخیرا از سوی دونالد ترامپ اخراج شد، در سخنانی کره شمالی را “تهدیدی بزرگ” خوانده و گفته است این کشور “هیچ تصمیمی برای واگذاری سلاح ‌های اتمی خود ندارد.” […]

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا می ‌گوید که کوریای شمالی هیچ تصمیمی برای کنار گذاشتن برنامه سلاح‌ های اتمی خود ندارد.

آقای بولتون که اخیرا از سوی دونالد ترامپ اخراج شد، در سخنانی کره شمالی را “تهدیدی بزرگ” خوانده و گفته است این کشور “هیچ تصمیمی برای واگذاری سلاح ‌های اتمی خود ندارد.” آقای بولتون گفته کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی “هر کاری بتواند انجام می‌ دهد تا قابلیت سلاح‌ های اتمی کره شمالی را نگهدارد و آن را توسعه دهد و تقویت کند.” این در حالیست که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، جان بولتون را که پیش از این مشاور امنیت ملی او بود، به دلیل  داشتن مواضع تند در قبال کره شمالی و عدم هم نظری با پیشنهاد های او از وظیفه برکنار کرد. از سویی هم کیم سونگ نماینده دایم کره‌ شمالی در سازمان ملل گفته است مذاکرات اتمی با آمریکا پس از نشست سنگاپور پیشرفت اندکی داشته و آمریکا را متهم کرده که گاه به دنبال مذاکره است و گاهی هم بحران می آفریند.