مقام های رسمی هند اعلام کرده اند که بیش از صد تن در اثر سیلی که پس از باران‌ های شدید در دو ایالت‌ شمالی بیهار و اوتارپرادش باریده، کشته شده ‌اند. در فضای مجازی تصاویر دلخراشی از ورود سیلاب به مناطق شهری و حومه ‌ها در حال انتشار است. به گفته مقام های محلی، […]

مقام های رسمی هند اعلام کرده اند که بیش از صد تن در اثر سیلی که پس از باران‌ های شدید در دو ایالت‌ شمالی بیهار و اوتارپرادش باریده، کشته شده ‌اند.

در فضای مجازی تصاویر دلخراشی از ورود سیلاب به مناطق شهری و حومه ‌ها در حال انتشار است. به گفته مقام های محلی، اختلال شدیدی در حرکت قطارها و موترها، مراکز مراقبت ‌های بهداشتی و درمانی، مکتب ها و منابع تولید برق در هر دو ایالت به وجود آمده است. به گفته مقام های ایالت اوتار پرادش تا روز پنجشنبه نود و سه تن کشته‌شده ‌اند. در ایالت بیهار نیز به گفته مقام ها رسمی بخش کنترول حوادث تاکنون بیست و نه نفر کشته شده ‌و شدت سیل در شهر مرکزی این ایالت مورد توجه مراکز خبری قرار گرفته است. مقام های ایالتی از نیروهای هوایی ارتش هند خواسته‌ اند که با هلیکوپتر و ماشین ‌های پمپاژ آب به کمک مردم این مناطق بیایند.