نخست‌وزیر آلمان امروز (شنبه ۲۸ دلو) در کنفرانس امنیتی در مونیخ تأکید کرد که اروپا باید توانایی برای دفاع از خود برای بازدارندگی متجاوزان احتمالی بدون توجه به این‌که چه کسی در انتخابات آتی امریکا پیروز می‌شود یا جنگ در اوکراین چگونه به پایان م‌ رسد را، تقویت کند. شولتز در دومین روز کنفرانس امنیتی […]

نخست‌وزیر آلمان امروز (شنبه ۲۸ دلو) در کنفرانس امنیتی در مونیخ تأکید کرد که اروپا باید توانایی برای دفاع از خود برای بازدارندگی متجاوزان احتمالی بدون توجه به این‌که چه کسی در انتخابات آتی امریکا پیروز می‌شود یا جنگ در اوکراین چگونه به پایان م‌ رسد را، تقویت کند.

شولتز در دومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ که «داووس دفاع» نامیده می‌شود گفت: «ما اروپایی‌ها باید در حال و آینده مراقب امنیت خود باشیم».

نخست‌وزیر آلمان در ادامه افزود آلمان بزرگت‌رین اقتصاد اروپا، هزینه‌های دفاعی خود را به ۲ درصد از تولید افزایش داده و به هدف ائتلاف دفاعی غربی (ناتو) ادامه خواهد داد.

وی همچنین گفت آلمان همچنین با متحدانش فرانسه و انگلیس درباره توسعه تسلیحات دوربرد و نقطه‌زن بحث می‌کند تا اطمینان حاصل شود که راهبرد بازدارندگی خود همچنان به روز خواهد بود.

این در حالی‌است که دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین امریکا اخیرا اعلام کرد که روسیه می‌تواند هر بلایی که می‌خواهد بر سر هر کدام از اعضای ناتو که سهم خود را به این ائتلاف نظامی پرداخت نکنند، بیاورد؛ اظهاراتی که واکنش ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو را به همراه داشت.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv