دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرد کشورهای اتحادیه اروپا باید تمامی قراردادهای صادراتی گلوله‌های توپ را لغو و همه آنها را برای اوکراین ارسال کنند. کولبا با ارائه پیشنهادی غیرعادی، از کشورهای اروپایی خواست تا حد امکان قراردادهای بلندمدت برای تأمین گلوله منعقد کنند تا خطوط جدید تولید مهمات باز شود، اما تحویل […]

دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرد کشورهای اتحادیه اروپا باید تمامی قراردادهای صادراتی گلوله‌های توپ را لغو و همه آنها را برای اوکراین ارسال کنند.

کولبا با ارائه پیشنهادی غیرعادی، از کشورهای اروپایی خواست تا حد امکان قراردادهای بلندمدت برای تأمین گلوله منعقد کنند تا خطوط جدید تولید مهمات باز شود، اما تحویل به کشورهای ثالث را لغو کرده و همه گلوله‌ها را به اوکراین بفرستند، زیرا کشور او بیشتر به آنها نیاز دارد.

دیمیترو کولبا افزود: «هر گلوله توپی که در حال حاضر در اروپا تولید می‌شود باید در دفاع از اروپا استفاده شود. تهدید روسیه علیه اروپا ناپدید نخواهد شد. اروپا باید هر کاری که ممکن است برای افزایش فوری عرضه گلوله‌های توپ به اوکراین انجام دهد».

وی همچنین وزیران خارجه کشورهای اروپایی را تحت‌فشار قرار داد تا درباره عضویت کی‌یف در اتحادیه اروپا تصمیم بگیرند و تأکید کرد اوکراین باید مدت‌ها پیش بخشی از اتحادیه اروپا می‌شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv