وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد به‌منظور کمک دریایی به اوکراین کشتی مین‌یاب در اختیار این کشور قرار می‌دهد و با ناوری ائتلاف دریایی تشکیل خواهد داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد انگلیس و ناروی به‌منظور ارائه کمک‌های دریایی به اوکراین به‌دنبال تشکیل یک ائتلاف دریایی جدید […]

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد به‌منظور کمک دریایی به اوکراین کشتی مین‌یاب در اختیار این کشور قرار می‌دهد و با ناوری ائتلاف دریایی تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد انگلیس و ناروی به‌منظور ارائه کمک‌های دریایی به اوکراین به‌دنبال تشکیل یک ائتلاف دریایی جدید است.

در این بیانیه آمده‌است که انگلیس دو کشتی مین‌یاب از نوع Sandown را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.

وزارت دفاع انگلیس درباره هدف از تشکیل این ائتلاف دریایی نوشته است:”ائتلاف جدید می‌خواهد به اوکراین کمک کند تا نیروی دریایی خود را تغییر دهد تا آن را سازگارتر با‌ متحدان غربی، با ناتو، و تقویت امنیت در دریای سیاه کند”.

این در حالی‌است که وزارت خارجه انگلیس (چهارشنبه، ۱۵ قوس) گذشته اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه افراد و شرکت‌های خارجی صادرکننده تجهیزات و قطعاتی که می‌تواند برای ابزار نظامی به روسیه استفاده شود، اعمال خواهد کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv