رئیس‌جمهورکوریای جنوبی امروز (دوشنبه، ۶ قوس) دستور داده که آمادگی نظامی قاطع در کشورش در پی کاهش بیشتر روابط با کوریای شمالی حفظ شود. سخنگوی ریاست جمهوری کوریای جنوبی اعلام کرد که یون سوک یول پس از دیدار با “کیم میونگ سو” رئیس ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی و “شین وون-سیک”، وزیر دفاع این کشور […]

رئیس‌جمهورکوریای جنوبی امروز (دوشنبه، ۶ قوس) دستور داده که آمادگی نظامی قاطع در کشورش در پی کاهش بیشتر روابط با کوریای شمالی حفظ شود.

سخنگوی ریاست جمهوری کوریای جنوبی اعلام کرد که یون سوک یول پس از دیدار با “کیم میونگ سو” رئیس ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی و “شین وون-سیک”، وزیر دفاع این کشور و اطلاع از اوضاع امنیتی دستور چنین اقدامی را صادر کرده‌است.

رئیس‌جمهور کوریای جنوبی گفته‌است که آنها ضمن نظارت دقیق و کامل اقدامات و تحرکات کوریای شمالی، باید موضع آمادگی نظامی قوی خود را حفظ کنند تا شهروندان بتوانند احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

این دستور پس از آن صادر شد که پیونگ‌یانگ به‌صورت موفقیت‌آمیزی یک ماهواره جاسوسی جدید را در مدار زمین قرار داد و باعث شد تا سئول بخشی از توافق ۲۰۱۸ با هدف کاهش تنش‌های نظامی میان دو کوریا را تعلیق کند. در پاسخ به این اقدام، کوریای شمالی اعلام کرد که تمامی اقدامات نظامی متوقف‌شده طبق این توافق را به حالت قبل بازگرداند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv