«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در امریکا اعلام کرد که اگر دولت امریکا واقعا پیشنهادی برای تبادل زندانی‌های امریکایی و روس داشته باشد، مسکو حتما آنرا بررسی خواهد کرد. آنتونوف این اظهارات را پس از دیدار با رومن سلزنف، زندانی روس در یکی از زندان‌های آمریکا اعلام کرد. وی دراین‌باره در جمع خبرنگاران گفت: «برای من […]

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در امریکا اعلام کرد که اگر دولت امریکا واقعا پیشنهادی برای تبادل زندانی‌های امریکایی و روس داشته باشد، مسکو حتما آنرا بررسی خواهد کرد. آنتونوف این اظهارات را پس از دیدار با رومن سلزنف، زندانی روس در یکی از زندان‌های آمریکا اعلام کرد.

وی دراین‌باره در جمع خبرنگاران گفت: «برای من سخت است که از طرف دولت فعلی امریکا صحبت کنم؛ اما اگر در حال تهیه این پیشنهادها هستند، می‌خواهم بگویم بررسی می‌شود و دستگاه‌های ذیربط پاسخ خواهند داد.»

به نوشته اسپوتنیک، این زندانی روس در حال گذراندن دوره محکومیت خود در یکی از زندان‌های فدرال شهر بوتنر در ایالت کارولینای شمالی است.

آن گونه که اسپوتنیک گزارش داده رومن سلزنف در سال ۲۰۱۴ از طرف سرویس‌های اطلاعاتی امریکا در مالدیو ربوده شد و در امریکا به اتهام «کلاهبرداری الکترونیکی از جمله سرقت اطلاعات کارت اعتباری و سازماندهی کلاهبرداری آنلاین که منجر به خسارت ۱۷۰ میلیون دلاری شد» به ۲۷ سال زندان محکوم شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv