دبیرکل ائتلاف نظامی ناتو خواستار ادامه حمایت غربی‌ها از اوکراین و دعوت از این کشور در آینده برای عضویت در این ائتلاف تحت امر امریکا شد. ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مصاحبه‌ای مدعی شد حمایت از اوکراین و دعوت از آن برای عضو شدن در ائتلاف ناتو در مقطعی در آینده […]

دبیرکل ائتلاف نظامی ناتو خواستار ادامه حمایت غربی‌ها از اوکراین و دعوت از این کشور در آینده برای عضویت در این ائتلاف تحت امر امریکا شد.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مصاحبه‌ای مدعی شد حمایت از اوکراین و دعوت از آن برای عضو شدن در ائتلاف ناتو در مقطعی در آینده «اتفاقی خوب» برای این ائتلاف و امریکاست.

استولتنبرگ در مصاحبه با فاکس‌نیوز ادعا کرد ناتو برای پیش‌گیری‌ کردن از جنگ‌های ساخته شده‌است. دبیرکل ناتو مدعی شد این که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به اهدافش در اوکراین دست پیدا نکند، مهم است چون این اتفاق باعث تشویق حکومت‌های مستبد دیگر می‌شود.

او علاوه کرد که امروز نوبت اوکراین است و فردا ممکن است نوبت تایوان شود. این در حالی‌است که سران ناتو در جریان آخرین اجلاس‌شان که ماه جولای گذشته در شهر ویلنیوس برگزار شد، به‌دلیل مقاومت رهبران امریکا و آلمان از دعوت از اوکراین برای آن‌که عضو ناتو شود، امتناع کردند.

آن‌ها در این اجلاس نتیجه‌گیری کردند که اوکراین برای آن‌که دعوت به عضویت در ناتو شود، باید شرایط ضروری تحت برنامه ملی سالانه را اجابت کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv