رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن اعلام کرد که ۳۰۰۰ نیروی دیگر چچنی آماده‌اند تا به‌عنوان بخشی از نیروهای جدید وزارت دفاع و نیروهای گارد ملی روسیه برای نبرد در میدان جنگ با اوکراین اعزام شوند. به گزارش خبرگزاری رویترز، رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پیامرسان تلگرام نوشت که این […]

رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن اعلام کرد که ۳۰۰۰ نیروی دیگر چچنی آماده‌اند تا به‌عنوان بخشی از نیروهای جدید وزارت دفاع و نیروهای گارد ملی روسیه برای نبرد در میدان جنگ با اوکراین اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پیامرسان تلگرام نوشت که این نیروها بهترین تجهیزات و مدرنترین تسلیحات را در اختیار دارند. درضمن، این افراد مبارز هستند و برای دستیابی به نتایج قابل قبول انگیزه دارند.

قدیروف در ماه می سال جاری میلادی گفته بود، چچن که بخشی از فدراسیون روسیه است بیش از ۲۶ هزار سرباز خود را از آغاز جنگ به اوکراین اعزام کرده که شامل ۱۲ هزار نیروی داوطلب و ۷۰۰۰ نیروی فعال می‌شود. اوایل نوامبر نیز رمضان قدیروف گفته بود که گروهی بزرگ از مزدوران سابق واگنر در حال آموزش با نیروهای ویژه چچنی هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv