ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپا، در سخنرانی سالانه خود گفته است که اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال دوهزار و بیست و با هدف مقابله با مشکل مهاجرت غیر قانونی ده هزار مرزبان دیگر به نیروهای خود اضافه کند. آقای یونکر تاکید کرده زمان آن رسیده است که اتحادیه اروپا جایگاه خود را در […]

ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپا، در سخنرانی سالانه خود گفته است که اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال دوهزار و بیست و با هدف مقابله با مشکل مهاجرت غیر قانونی ده هزار مرزبان دیگر به نیروهای خود اضافه کند.

آقای یونکر تاکید کرده زمان آن رسیده است که اتحادیه اروپا جایگاه خود را در میان قدرت های برتر جهانی پیدا کند. از زمانی که آقای یونکر در سال دوهزار و چهارده ریاست خود را بر کمیسیون اروپا آغاز کرده، کنترل مهاجرت یکی از بزرگترین چالش های فرا راه اتحادیه اروپا بوده است. با این حال، او در دوازده ماه پایانی ریاست خود بر کمیسیون اروپا با مشکلات بزرگی مانند بحران مهاجرت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رو به رو است. آقای یونکر همچنان درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده است که پس از برگزیت رابطه اتحادیه با بریتانیا از هر کشور دیگری نزدیکتر خواهد بود.