امریکا و کوریای جنوبی در موج جدیدی از تحریم‌ها ضد کوریای شمالی شهروندان و نهادهای این کشور در روسیه، چین و امارات متحده عربی را هدف قرار دادند. وزارت مالیه امریکا اعلام کرد واشنگتن با هماهنگی سئول ۲ نهاد و ۶ شهروند کوریای شمالی را به‌دلیل فعالیت‌هایشان در زمینه «تولید ارز خارجی به‌منظور تأمین مالی […]

امریکا و کوریای جنوبی در موج جدیدی از تحریم‌ها ضد کوریای شمالی شهروندان و نهادهای این کشور در روسیه، چین و امارات متحده عربی را هدف قرار دادند.

وزارت مالیه امریکا اعلام کرد واشنگتن با هماهنگی سئول ۲ نهاد و ۶ شهروند کوریای شمالی را به‌دلیل فعالیت‌هایشان در زمینه «تولید ارز خارجی به‌منظور تأمین مالی برنامه‌های غیرقانونی تسلیحات موشکی و هسته‌ای» در فهرست سیاه تحریم قرار داد.

وزارت امور خارجه کوریای جنوبی نیز در بیانیه‌ای جداگانه نوشت که این کشور ۲ نهاد و چهار فردی که در فعالیت‌های کارمندان فن‌آوری اطلاعات کوریای شمالی برای تولید ارز خارجی در بیرون از مرزها دخیل بودند را هدف تحریم قرارداده‌است.

این ۲ نهاد عبارتند از شرکت روسی «آلیس ال.ال.سی» و شرکت اماراتی املاک «پایونیر بنکونت استار». وزارت امور خارجه کوریای جنوبی اعلام کرد این ۲ کشور با شرکت «همکاری توسعه فن‌آوری اطلاعات جینیانگ»، یک شرکت فن‌آوری اطلاعات زیر مجموعه وزارت دفاع ملی کوریای شمالی، مرتبط هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv