دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته است، که اگر رییس جمهور شود، برای مهاجرانی که خواهان ورود به آمریکا هستند آزمون های سختی خواهد گذاشت و ورود مهاجران را از مناطق خطرناک و نا امن به خاک آمریکا موقتا ممنوع خواهد کرد. او در تازه ترین سخنرانی اش در ایالت اوهایو […]

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته است، که اگر رییس جمهور شود، برای مهاجرانی که خواهان ورود به آمریکا هستند آزمون های سختی خواهد گذاشت و ورود مهاجران را از مناطق خطرناک و نا امن به خاک آمریکا موقتا ممنوع خواهد کرد.

او در تازه ترین سخنرانی اش در ایالت اوهایو هیلاری کلینتون را فاقد استقامت جسمی و روانی لازم برای مقابله با داعش خوانده است. اما در مقابل جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا در حمایت از هیلاری کلینتون از دونالد ترامپ انتقاد کرده و گفته است که این نامزد جمهوریخواه فاقد کمترین اطلاعات و دانش در زمینه شرایط زندگی طبقه کارگر و متوسط آمریکا است. وی سیاست خارجی ترامپ را نیز کاملا غیر آمریکایی خوانده و گفته است که افکار ترامپ  بی اطلاعی عمیق او را از قانون اساسی آمریکا نشان می دهد.