رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، می گوید حمله اخیر این کشور به پایگاه هوایی در سوریه باید به عنوان پیامی به کوریای شمالی در نظر گرفته شود. تیلرسون در یک برنامه تلویزیونی گفته است اگر کشوری توافقنامه های بین المللی را زیر پا کند و به تهدیدی برای دیگر کشورها تبدیل شود، ممکن است […]

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، می گوید حمله اخیر این کشور به پایگاه هوایی در سوریه باید به عنوان پیامی به کوریای شمالی در نظر گرفته شود. تیلرسون در یک برنامه تلویزیونی گفته است اگر کشوری توافقنامه های بین المللی را زیر پا کند و به تهدیدی برای دیگر کشورها تبدیل شود، ممکن است با چنین اقداماتی روبه رو شود.

در حالی که بسیاری از تهاجم آمریکا به سوریه انتقاد می کنند، وزیر امور خارجه این کشور در رسانه های آمریکایی حضور یافت تا از دستور ترامپ برای انجام این حمله دفاع کند و از آن به عنوان وسیله ای برای تهدید کوریای شمالی استفاده کند. این درحالیست که پس از دیدار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، با شی جین پینگ، همتای چینی خود، یک فروند کشتی هواپیمابر گروه ضربتی آمریکا عازم  غرب اقیانوس آرام در نزدیکی شبه جزیره کوریا شده است.