جان مک کین، سناتور جمهوریخواه آمریکا در گفتگو با بنگاه خبر رسانی استرالیا می گوید ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تهدیدی بسیار بزرگتر از گروه داعش برای امنیت جهانی به شمار می رود. آقای مک کین در جریان سفر خود به استرالیا، دخالت های مسکو در انتخابات دیگر کشورهای جهان را به عنوان خطر بزرگ […]

جان مک کین، سناتور جمهوریخواه آمریکا در گفتگو با بنگاه خبر رسانی استرالیا می گوید ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تهدیدی بسیار بزرگتر از گروه داعش برای امنیت جهانی به شمار می رود.

آقای مک کین در جریان سفر خود به استرالیا، دخالت های مسکو در انتخابات دیگر کشورهای جهان را به عنوان خطر بزرگ برای دموکراسی تلقی کرده و گفته است که به اعتقاد وی آقای پوتین نخستین و بزرگترین تهدید درمقایسه با گروه داعش، محسوب می شود. سخنان این سناتور جمهوریخواه آمریکا در باره دخالت های خارجی ولادیمیر پوتین در حالی مطرح شده است که رییس جمهور روسیه روز دوشنبه در نشست خبری مشترک خود با رییس جمهور فرانسه، اتهام تلاش برای اثر بخشی در نتیجه انتخابات فرانسه را رد کرده و دیدار با مارین لوپن، رقیب اصلی امانوئل مکرون در انتخابات را تنها قبول درخواست ملاقات یک سیاسمتدار فرانسوی توصیف کرد، که خواهان تقویت روابط دو کشور است.