دبیرکل سازمان ملل در دیدار و رایزنی با مقام های کویتی، تاکید کرده است که در حل بحران بین عربستان ومتحدانش با قطر، از میانجیگری این کشور ، که از سوی امیر کویت رهبری می شود، کاملا حمایت می کند. به گزارش منابع خبری قطر، آنتونیو گوترش، در دیدار با “مرزوق الغانم” رییس پارلمان کویت، […]

دبیرکل سازمان ملل در دیدار و رایزنی با مقام های کویتی، تاکید کرده است که در حل بحران بین عربستان ومتحدانش با قطر، از میانجیگری این کشور ، که از سوی امیر کویت رهبری می شود، کاملا حمایت می کند.

به گزارش منابع خبری قطر، آنتونیو گوترش، در دیدار با “مرزوق الغانم” رییس پارلمان کویت، ضمن تاکید بر لزوم حل بحران ایجاد شده بین کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس گفته است که میانجیگری کویت که از سوی امیر این کشور رهبری می شود، مورد حمایت سازمان ملل است. براساس این گزارش، الغانم در این دیدار از شخص دبیر کل خواسته است تا نقشی تاثیرگذارتری در فشار بر رژیم اسراییل برای پایبندی به قطعنامه های بین المللی برای احقاق حقوق مردم فلسطین و نیز جلوگیری از حملات روزانه سربازان اسراییلی به آنها ایفا کند. دبیر کل سازمان ملل پس از ترک کویت راهی سرزمین های اشغالی شده است.