مقام نظامی امریکا اعلام کرد که سفارت این کشور در عراق هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفته‌است. یک مقام نظامی امریکایی که نخواسته نامش فاش شود در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد که روز (جمعه، ۱۷ قوس) نزدیک به ۷ گلوله خمپاره در سفارت امریکا در بغداد فرود آمد. به گفته این مقام نظامی این حمله […]

مقام نظامی امریکا اعلام کرد که سفارت این کشور در عراق هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفته‌است. یک مقام نظامی امریکایی که نخواسته نامش فاش شود در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد که روز (جمعه، ۱۷ قوس) نزدیک به ۷ گلوله خمپاره در سفارت امریکا در بغداد فرود آمد. به گفته این مقام نظامی این حمله خسارت جزئی ایجاد کرده، اما هیچ فردی در این حمله زخمی نشد.

به نوشته الجزیره، در بیش از یک سال این نخستین حمله به سفارت امریکا در بغداد است و هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به‌عهده نگرفته‌است.
حمله به سفارت امریکا در بغداد در وضعیتی انجام می‌شود که پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین، گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه بارها پایگاه‌های غیرقانونی امریکا در این کشور را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار دادند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv