حمله ‌در پایتخت بریتانیا با محکومیت‌ های گسترده جهانی روبه رو شده است. کاخ سفید، رییس جمهور فرانسه و نخست وزیر آلمان، ضمن محکوم کردن این حمله از حمایت کامل دولت های شان در کنار بریتانیا برای مقابله با تروریزم خبر داه اند. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نیز این حمله را محکوم کرده، و […]

حمله ‌در پایتخت بریتانیا با محکومیت‌ های گسترده جهانی روبه رو شده است. کاخ سفید، رییس جمهور فرانسه و نخست وزیر آلمان، ضمن محکوم کردن این حمله از حمایت کامل دولت های شان در کنار بریتانیا برای مقابله با تروریزم خبر داه اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نیز این حمله را محکوم کرده، و بر مبارزه جمعی علیه تروریزم تاکید کرده است. اتحادیه اروپا و مقام های کشورهای ایتالیا، اسپانیا، استرالیا، جاپان، ترکیه، یونان، پرتگال، هلند، چین، بلجیم و کانادا، نیز ضمن ابراز همدردی با بریتانیایی‌ ها این حمله را محکوم کردند. در حادثه روز چهارشنبه که در مجاورت ساختمان مجلس بریتانیا روی داد، پنج تن از جمله فرد مهاجم کشته و حدود چهل تن زخمی شدند. با آنکه تا هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است، اما پلیس بریتانیا از بازداشت چند فرد در ارتباط با این حمله خبرداده اند.