خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا تاثیرات منفی بر بخش های صحت، حمل و نقل، مواد غذایی و دارو در این کشور خواهد گذاشت. دولت بریتانیا، تحت فشار نمایندگان پارلمان این کشور نتیجه گزارش خود در مورد پیامدهای خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق را منتشر کرده است. در این گزارش به احتمال اختلال […]

خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا تاثیرات منفی بر بخش های صحت، حمل و نقل، مواد غذایی و دارو در این کشور خواهد گذاشت.

دولت بریتانیا، تحت فشار نمایندگان پارلمان این کشور نتیجه گزارش خود در مورد پیامدهای خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق را منتشر کرده است. در این گزارش به احتمال اختلال در دوازده بخش کلیدی از جمله بهداشت و سلامت، حمل و نقل، مرزها و همچنین احتمال کمبود آب آشامیدنی، مواد غذایی و دارو اشاره شده است. در گزارش دولت بریتانیا نسبت به احتمال هرج و مرج عمومی نیز به دنبال خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا اشاره شده است. این گزارش در حالی به درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا منتشر شده است که بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا بر خروج کشورش از اتحادیه اروپا با توافق یا بدون توافق به تاریخ سی و یکم اکتبر تاکید کرده است.