جرالد دارونین، وزیر داخله فرانسه اعلام کرد که در پی حمله یک مرد به گردشگران در مرکز پاریس در نزدیکی برج ایفل، یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. دارونین به خبرنگاران گفت که پلیس به‌سرعت مرد ۲۶ ساله فرانسوی را با استفاده از تفنگ شوکر تازر دست‌گیر کرد. وزیر داخله فرانسه در […]

جرالد دارونین، وزیر داخله فرانسه اعلام کرد که در پی حمله یک مرد به گردشگران در مرکز پاریس در نزدیکی برج ایفل، یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. دارونین به خبرنگاران گفت که پلیس به‌سرعت مرد ۲۶ ساله فرانسوی را با استفاده از تفنگ شوکر تازر دست‌گیر کرد.

وزیر داخله فرانسه در ادامه مدعی شد که فرد مظنون در سال ۲۰۱۶ به‌دلیل برنامه‌ریزی برای حمله دیگری به ۴ سال زندان محکوم شده بود و در لیست نظارت سرویس‌های امنیتی فرانسه قرار داشت و همچنین به‌دلیل داشتن اختلالات روانی شناخته شده بود.

آن‌گونه که پلیس فرانسه اعلام کرده این حادثه شام‌گاه (شنبه، ۱۱ قوس) حوالی ساعت ۷ به وقت گرینویچ زمانی رخ داد که مرد بازداشت‌شده با چاقو به یک زوج گردشگر در چند قدمی برج ایفل حمله کرد و یک تبعه آلمانی را نیز مجروح کرد. سپس توسط پلیس تعقیب شد و قبل از دست‌گیری به دو نفر دیگر با چکش حمله کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv