ولودیمیر زلنسکی، رییس‌جمهور اوکراین از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، دعوت کرد تا به کی‌یف سفر کند و ادعای خود مبنی بر پایان دادن به جنگ ظرف ۲۴ ساعت را ثابت کند. زلنسکی در گفت‌وگو با کانال ۴ انگلیس در واکنش به ادعای ترامپ گفت که نمی‌داند […]

ولودیمیر زلنسکی، رییس‌جمهور اوکراین از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، دعوت کرد تا به کی‌یف سفر کند و ادعای خود مبنی بر پایان دادن به جنگ ظرف ۲۴ ساعت را ثابت کند.

زلنسکی در گفت‌وگو با کانال ۴ انگلیس در واکنش به ادعای ترامپ گفت که نمی‌داند که آیا پیام و ادعای او واقعاً چنین نتیجه مثبتی در پی دارد یا خیر.

وی افزود: «این حرف صرفاً می‌تواند یک پیام یا شعار سیاسی یک نامزد درزمان انتخابات باشد. با این حال، اگر چنین فرمولی برای پایان جنگ وجود داشته باشد، دوست دارم آن را بدانم».

وی اضافه کرد: «شاید دونالد ترامپ واقعاً طرحی داشته باشد؛ وی می‌تواند این طرح را با من در میان بگذارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. اگر کسی بداند که چطور می‌توان جنگ با روسیه را متوقف کرد، نباید آن را از مردم اوکراین مخفی کرد».

ترامپ دوشنبه هفته گذشته در جریان سخنرانی برای حامیانش در دموین در ایالت آیووا، با تکرار اظهارات و ادعاهای قبلی خود، گفت که «ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه را خوب می‌شناسم و زلنسکی را هم همینطور. آنها را یک جا جمع می‌کند و خیلی زود مساله را حل و فصل می‌کند».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv