با انتشار قسمت هایی از کتاب منتشر نشده جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دموکرات ها مجددا خواستار حضور آقای بولتون و شهادت در جریان محاکمه استیضاح دونالد ترامپ شده اند. در بخش هایی از کتاب منتشر نشده آقای بولتون که نیویورک تایمز آن را منتشر کرده، وی مدعی شده […]

با انتشار قسمت هایی از کتاب منتشر نشده جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دموکرات ها مجددا خواستار حضور آقای بولتون و شهادت در جریان محاکمه استیضاح دونالد ترامپ شده اند.

در بخش هایی از کتاب منتشر نشده آقای بولتون که نیویورک تایمز آن را منتشر کرده، وی مدعی شده که دونالد ترامپ کمک های آمریکا به اوکراین را متوقف کرده بود مگر اینکه این کشور علیه رقیب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده اش، جو بایدن تحقیقاتی را انجام دهد. آگاهان می گویند در صورتیکه این مساله اتفاق بیافتد، می تواند در نوع دفاع آقای ترامپ در جریان استیضاح تاثیر گذار باشد. قرار است دادگاه استیضاح رییس جمهور آمریکا مجددا از سر گرفته شود. این درحالیست که آقای ترامپ هفته گذشته به خبرنگاران گفته بود که علاقه ندارد جان بولتون در دادگاه استیضاحش شهادت دهد.