نخست وزیر بریتانیا که پیشتر گفته بود هویت عامل بمبگذاری منچستر بر دستگاه‌ امنیتی این کشور پوشیده نیست سرانجام به نقل از پلیس نام بمبگذار انتحاری بیست و دو ساله را تائید کرد. در حالی که دولت بریتانیا هشدار تهدیدات تروریستی را به بالاترین سطح افزایش داده است، ترزا می نخست وزیر این کشور از […]

نخست وزیر بریتانیا که پیشتر گفته بود هویت عامل بمبگذاری منچستر بر دستگاه‌ امنیتی این کشور پوشیده نیست سرانجام به نقل از پلیس نام بمبگذار انتحاری بیست و دو ساله را تائید کرد. در حالی که دولت بریتانیا هشدار تهدیدات تروریستی را به بالاترین سطح افزایش داده است، ترزا می نخست وزیر این کشور از ادامه تحقیق درخصوص بزرگترین حادثه تروریستی از سال دوهزار و پنج میلادی در خاک این کشور خبر می دهد.

سلمان رمضان عبیدی، متولد و بزرگ شده منچستر بود که دوشنبه شب با انفجار بمبی در این شهر جان خود و بیست و دو تن دیگر را گرفت و پنجاو نه تن دیگر را زخمی کرد. حال بیست تن از زخمی ها وخیم گزارش شده و بیشتر قربانیان این حادثه نوجوانان بوده اند. ژرار کلومب، وزیر داخله فرانسه روز چهارشنبه گفته است عامل حمله به سوریه سفر کرده بوده است. مسولیت این حمله را گروه تروریستی داعش برعهده گرفته است.