جیمز متیس وزیر دفاع پیشین آمریکا در آخرین کتاب خود، دونالد ترامپ را به دخالت در قرار دادهای وزارت دفاع آمریکا متهم کرده است. به گزارش شبکه سی ان ان، “جیمز متیس” وزیر دفاع پیشین آمریکا در کتاب “داخل پنتاگون ترامپ با جیمز” نوشته است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا توانست در سال دوهزار […]

جیمز متیس وزیر دفاع پیشین آمریکا در آخرین کتاب خود، دونالد ترامپ را به دخالت در قرار دادهای وزارت دفاع آمریکا متهم کرده است.

به گزارش شبکه سی ان ان، “جیمز متیس” وزیر دفاع پیشین آمریکا در کتاب “داخل پنتاگون ترامپ با جیمز” نوشته است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا توانست در سال دوهزار و هژده با ورود به یک قرارداد ده میلیارد دالری که به مربوط به خدمات کامپیوترهای پنتاگون بود، شرکت مایکروسافت را برای کسب این قرارداد نسبت به شرکت آمازون پیروز کند. به نوشته متیس، ترامپ در تابستان دوهزار هژده از وی خواست تا مانع پیروزی شرکت آمازون در کسب قرارداد ده میلیارد دالری شود. آقای ترامپ تاکنون در این باره واکنش نشان نداده است، اما پیش از این در پیام‌ های توییتری خود به انتقاد از مدیر شرکت آمازون پرداخته و او را متهم کرده است که از طریق روزنامه واشنگتن ‌پست سعی دارد او را بی اعتبار کند.