دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، برای مهار بیماری کرونا، تمام سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرده، اما تاکید کرده که شهروندان آمریکا و بستگان نزدیک آنان و نیز افراد دارای کارت سبز این کشور که برای کرونا به دقت آزمایش شده اند، اجازه ورود خواهند داشت. او همچنان گفته که […]

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، برای مهار بیماری کرونا، تمام سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرده، اما تاکید کرده که شهروندان آمریکا و بستگان نزدیک آنان و نیز افراد دارای کارت سبز این کشور که برای کرونا به دقت آزمایش شده اند، اجازه ورود خواهند داشت.

او همچنان گفته که این ممنوعیت شامل سفرهای بریتانیا به آمریکا نمی شود. آقای ترامپ از عدم موفقیت اتحادیه اروپا در کنترول و مهار شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده و گفته است که ویروس کرونا را افرادی که از اروپا آمده اند وارد ایالت های آمریکا کرده اند. تصمیم تازه رییس جمهور آمریکا ساعاتی از آن اعلام شد که سازمان جهانی صحت اعلام کرد که شیوع کرونا اکنون جهان گیر شده است. تاکنون در آمریکا یک هزار و یکصد و سی و پنج به بیماری کرونا مبتلا شده اند که سی و هشت تن آنها جان باخته است.