دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، خواهان اجرای مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است. آقای ترامپ در سخنرانی در شهر منچستر در نیوهمپشایر، ایالتی که مصرف مواد مخدر در آن بالاست، این خواست را بیان کرده است. دونالد ترامپ از تلاش دولت خود برای تغییر قوانین فعلی علیه مواد مخدر خبر داده، و گفته […]

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، خواهان اجرای مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است. آقای ترامپ در سخنرانی در شهر منچستر در نیوهمپشایر، ایالتی که مصرف مواد مخدر در آن بالاست، این خواست را بیان کرده است.

دونالد ترامپ از تلاش دولت خود برای تغییر قوانین فعلی علیه مواد مخدر خبر داده، و گفته است، اجرای مجازات اعدام علیه قاچاقچیان مواد مخدر در کشورش، آسان نخواهد بود، اما تاکید کرده که، این کار ممکن است. در حال حاضر، دولت آقای ترامپ برای مقابله با بحران مصرف مواد مخدر، شش میلیارد دالر از کنگره درخواست کرده است. تخمین زده می شود که، آمریکا حدود دو میلیون و چهارصد هزار معتاد به مواد مخدر و داروهای مسکن قوی، داشته باشد. گزارشها نیز می رساند که، روزانه حدود یکصد و چهل آمریکایی، بر اثر سوء مصرف داروهای مسکن اعتیاد آور، جان خود را از دست می دهند.