درحالی ‌که دولت باراک اوباما، رییس ‌جمهور آمریکا، طی سال های گذشته به دلیل اختلاف با روسیه بر سر اوکراین، جنگ سوریه و اتهام نفوذ سایبری مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ایالات ‌متحده، مسکو را با تحریم های گوناگونی مواجه کرده است، دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا اما مخالفت خود را با این سیاست […]

درحالی ‌که دولت باراک اوباما، رییس ‌جمهور آمریکا، طی سال های گذشته به دلیل اختلاف با روسیه بر سر اوکراین، جنگ سوریه و اتهام نفوذ سایبری مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ایالات ‌متحده، مسکو را با تحریم های گوناگونی مواجه کرده است، دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا اما مخالفت خود را با این سیاست اعلام کرده است.

آقای ترامپ گفته درپی آن است که چگونه می تواند با روسیه به توافقات خوبی برسد. وی پیشنهاد توافقی را داده است که براساس آن زرادخانه های هسته ای و تحریم ها علیه مسکو کاهش یابد، اما جزییاتی در این زمینه ارایه نکرده است. وی در گفتگو با روزنامه تایمز لندن گفته است، که تمایل دارد، روسیه و آمریکا هر دو از زرادخانه‌ های هسته ‌ای خود بکاهند و درین صورت واشنگتن به رفع برخی از تحریم‌ ها علیه روسیه توجه خواهد کرد.