پارک جین وزیر امورخارجه کوریای جنوبی با همتای فرانسوی خود در پاریس دیدار کرد. دو طرف درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله جنگ اوکراین، کوریای شمالی و روابط دوجانبه مذاکره کردند. براساس اطلاعات دفتر وزیر امورخارجه کوریای جنوبی، وی در دیدار با کاترین کولونا همتای فرانسوی خود تلاش‌های سئول برای صلح‌ و ثبات در […]

پارک جین وزیر امورخارجه کوریای جنوبی با همتای فرانسوی خود در پاریس دیدار کرد. دو طرف درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله جنگ اوکراین، کوریای شمالی و روابط دوجانبه مذاکره کردند. براساس اطلاعات دفتر وزیر امورخارجه کوریای جنوبی، وی در دیدار با کاترین کولونا همتای فرانسوی خود تلاش‌های سئول برای صلح‌ و ثبات در شبه‌جزیره کوریا را توضیح داد و ابراز امیدواری کرد که همکاری دوجانبه میان کوریای جنوبی و فرانسه در زمینه‌های فضانوردی و انرژی هسته‌ای تقویت شود.

وزیر امورخارجه فرانسه نیز از تلاش‌های کوریای جنوبی برای صلح منطقه‌ای حمایت کامل کرد و گفت که تبادلات سطح بالا میان دو کشور برای تقویت همکاری انجام می‌شود. دو دیپلمات ارشد فرانسه و کوریای جنوبی همچنین به تبادل دیدگاه درباره اهمیت راهبردی منطقه هند- اقیانوسیه پرداختند و توافق کردند تا از نزدیک همکاری بر روی مسائل کلیدی بین‌المللی از جمله جنگ اوکراین و تهدیدهای کوریای شمالی را در دستور کار قرار دهند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv