رئیس‌جمهور چک از اعضای اروپایی ائتلاف ناتو خواست تا برای بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید و تغییرات متعاقب استراتژی واشنگتن در قبال قاره اروپا آماده شوند و رئیس‌جمهور سابق امریکا شخصی است که می‌تواند با رئیس‌جمهور روسیه توافق کند. پیتر پاول رئیس‌جمهور چک طی مصاحبه‌ای با یکی از ایستگاه‌های رادیو این کشور تآکید […]

رئیس‌جمهور چک از اعضای اروپایی ائتلاف ناتو خواست تا برای بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید و تغییرات متعاقب استراتژی واشنگتن در قبال قاره اروپا آماده شوند و رئیس‌جمهور سابق امریکا شخصی است که می‌تواند با رئیس‌جمهور روسیه توافق کند.

پیتر پاول رئیس‌جمهور چک طی مصاحبه‌ای با یکی از ایستگاه‌های رادیو این کشور تآکید کرد: «اگر این چهره پیشتاز جمهوری‌خواه (ترامپ) در انتخابات ریاست‌جمهور ایالات متحده پیروز شود، با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه توافق خواهد کرد».

پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت‌های آیووا و نیوهمپشایر، انتظار می‌رود که او نامزد نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ باشد و با جو بایدن رئیس‌جمهور کنونی امریکا رقابت کند.

او بارها در کارزارهای انتخاباتی خود ادعا کرده که اگر رئیس‌جمهور ایالات متحده شود، در عرض ۲۴ ساعت به جنگ اوکراین خاتمه خواهد داد و کمک‌های ارسالی به این کشور را قطع می‌کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv